Arcus

08.00 åkte bussen från skolan, så vi var framme i Luleå redan kring
09-tiden. Satt och pratade samt hjälpte särskolans elever med vissa saker.
Sedan var det dags för friidrottstävlingarna, klockan 10.00. Vårt uppdrag
var typ att se på, haha. Så vi har tittat runt samt pratat i fem timmar. ;p
När det närmade sig slutet kom tre hockeyspelare dit, men jag vet inte
vem någon av dem är, haha. Bussen gick hem mot Kalix vid 14-tiden,
och det var skönt.   :)



Har ätit middag, diskat samt gått igenom reklamen. Så nu tänkte jag
svara på kommentarer och sedan kika runt litegrann på nätet.
Efter det ska jag packa, duscha och se Tre kronor. Har fullt upp som sagt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hoppas du får en bra kväll :D

2010-03-18 @ 18:28:04
URL: http://www.nilma.se
Postat av: E

sv: Tack! :) Vi orkar inte göra något speciell header så det fick bli den vi har nu, och nya bilder har vi inte heller. Men enkel design och header.

2010-03-18 @ 19:00:45
URL: http://rockni.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Jo men eller hur! Riktigt riktigt taskigt där. Men herregud ja, det där var ju tusen gånger värre än vad du gjorde! Ibland så är folk lite knäppa. Men man får väll göra om uppkörningen sen väll?

2010-03-18 @ 20:51:33
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0