Torsdag

Igårkväll var jag riktigt effektiv, jag packade ner rätt mycket porslin och
glas. Det resulterade i att två backar blev fulla, härligt. Jag packade även
två väskor som ska med till Seskis idag. Vid 23-tiden varvade jag ner
genom att se en komedi - Farsan.  :)



Idag är det Våra bästa år, lämna backar i Bjumis samt åka till Seskis
som står på planeringen. Vi åker nog iväg till Seskis under eftermiddagen
för det lär ta ett tag innan vi är klara här hemma.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja jag ska ju ändå börja plugga heltid snart så då tar jag ju studielån i vilket fall.

2010-06-24 @ 09:52:53
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Zandra - Bf 2 Juli <3

"Du är doktor och ska rädd liv, men du vill avrätta min hund!" Haha, fan vad jag garvade när jag såg den filmen! ;D

2010-06-25 @ 06:27:59
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0