Tisdag



Inatt har jag sovit lika många timmar som jag alltid brukar, men ändå
känner jag mig jättetrött just nu. Synd. Jag som ville vara pigg när vi
ska åka på klassresa idag. Jag får se det positivt istället, jag ska försöka
sova litegrann under bussresan. Då blir jag piggare plus att det inte är
lika tråkigt som att se skog, skog och återigen skog.  ;P

Just nu intar jag frukosten - te och rostat bröd, gott. Men jag brukar
bli hungrig efter någon timme så jag ska packa ned frukt, baguette
och dricka i handväskan så jag överlever bussresorna.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0