Tisdag

Imorse fick jag mig en liten sovmorgon, skönt. Jag hade ställt alarmet
på 09.00 men somnade om till 09.30. Ingenting jag klagar på precis.  :)



Frukosten är intagen och just nu sitter jag här. Snart är det dags för
Våra bästa år och efter det får vi se vad som händer. Vi skulle behöva
flyttpacka litegrann för det känns som att vi har hur mycket som helst kvar.
När vi åker till Seskis under veckan måste vi in till Haparanda och köpa
mer flyttlådor, har endast två kvar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ååhå den frullen såg inte helt fel ut du bruden!! :D

2010-06-22 @ 10:19:35
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0