Tisdag



Studentveckan har dragit igång, och det märks. Det är det enda alla pratar
om, haha. Men man tar bara studenten en gång, så vi får lov att prata
hur mycket vi vill om studentveckan.  ;)

Igår var det trevligt i Storön, riktigt trevligt till och med. Vi spelade
kubb, vollelyboll och brännboll (i sanden, tungt jobbigt). För det mesta
satt vi runt elden och pratade, mysigt. Stupade i säng efter 02-tiden,
och innan jag somnade var klockan nästan 03.00.. Behöver jag säga
att det var jobbigt att vakna idag? Jag tog en timmes sovmorgon,
kände att det behövdes så in i norden.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

så fin mössa :D

2010-06-08 @ 07:12:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: AMANDA FALK

åh, vill ockås ha en mössa :D

Ha en grym kväll!

2010-06-08 @ 20:29:22
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0