Tack

Vi spenderade ett x-antal timmar i Bjumis för bilen började rackla.
Men efter lite om och men blev allting bra, tur det.  :) När vi kom hem
gick vi direkt över till Zandra för att hämta flyttkartonger. Hon var
så snäll och gav oss hela sex stycken! Det tackar jag inte nej till precis
eftersom vi är i behov av flyttlådor.  :) Tack så mycket!



Just nu sitter jag och älsklingen bänkade framför tv:n och glor på
Rocky V. Ska sova om ett tag för imorgon tänker jag inte vakna
klockan 14, utan senast vid 10-tiden. Imorgon ska vi flyttpacka
och sedan ska jag ner till banken.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0