Stortjärn



Redan vid 11.30 åkte jag och älsklingen iväg för att fiska. Idag provade
vi att fiska i Stortjärn, och där nappade det ganska så bra. Dock var det
väldigt mycket mygg och jag hatar det. Sedan åkte vi vidare till Mjöträsk
för att prova fiskelyckan. Där nappade det sämre, jag lyckades bara
få en abborre.  ;p

Kom hem vid 15-tiden och då blev det att laga mat. Så vi har precis ätit
pasta carbonara, yummie.  :) Nu ska jag kika runt här på nätet en stund
samt svara på kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0