Söndag

Igårkväll blev det en filmkväll för min del, det passar bra när man är sjuk.
Först såg jag Polisskolan tillsammans med älsklingen, efter det visades
En prinsessas dagbok och sist ut var Den utvalde. Hann även se slutet
av Rocky III och början av Rocky IV innan ögonen trillade igen.



Vet ni när jag vaknade idag? Jag kan säga att jag har inte sovit så länge
på flera år, men idag lyckades jag. Vaknade 13.45! Shit säger jag bara.
Fick en sömn på tolv timmar inatt, inte illa. Nu är jag då utvilad i alla fall,
haha. Men det blir ingen frukost för min del, det är ju snart dags för
middagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0