Sommarlov



Nu har jag sommarlov, och för min del blir det ett vanligt sommarlov.
Eller nästan helt vanligt. Det är inte varje sommar man flyttar till Umeå,
men annars blir det det gamla vanliga. Sola, vara med nära och kära,
shoppa, Luleåkalaset och så vidare. Men det roligaste blir såklart att
flytta.  :)

I augusti börjar skolan igen för min del, denna gång blir det universitetet.
Jag är klar med grundskolan och gymnasiet, jag har redan spenderat
tolv år i skolbänken. Men nu tänker jag spendera ytterligare 3 ½ år
i skolbänken. Så mitt sommarlov blir några veckor, medans några säkert
kommer ha sommarlov i sex månader eller längre. Men vi får hoppas
att alla från klassen hittar något jobb eller utbildning.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, grattis :) hur gick det då?

2010-06-12 @ 11:23:51
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis till studenten, vad härligt! Vad ska du läsa till på högskolan? Kram

2010-06-12 @ 11:48:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0