Onsdag



Igårkväll tömde jag i princip hela köket, så nu är det nästan klart.
De saker jag ska använda till dagens middag är såklart inte nedpackade,
men efter middagen ska även de packas ned. Badrummet är också klart,
och likaså hallen. Nu är det inte mycket kvar att tömma och montera
isär, hihi.  :) Från och med ikväll kommer vi sova i Bjumis eftersom vi
ska montera isär sängen, skrivbordet och 8-facks hyllan idag.
Nu är det nära!

Just nu sitter jag här och ska kika runt på diverse bloggar innan
Våra bästa år börjar. Efter serien blir det att bära flyttkartonger till
förbannelse. Det är helt sjukt hur mycket saker vi har. Hur har allting
fått plats i denna lägenhet på 30 kvadratmeter? ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

gud vad spännande ^^

haha jag hatar å packa grejer.. rensa ur ALLT..

man hittar så mycket skit osm man inte vet om man ska spara eller slänga :P

2010-06-30 @ 09:59:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja ;D

Det är så jobbigt att packa när man inser att det är mycket mer saker än man trodde från början :p

2010-06-30 @ 10:06:53
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0