Onsdag

Idag händer det mycket minst sagt. Jag och älsklingen ska på skolavslutningen
som är i kyrkan. Min kusins barn går ut sexan, och sedan vill jag träffa
min andra kusins barn som också kommer vara där.  :) Under dagen åker
vi tillbaka till Kalix, så under eftermiddagen ska vi hämta sofforna.

Om vi bortser från det som gäller mig, så kommer en rättegång också hållas
idag. Rättegången mot de tre ungdomarna ifrån Kalix, de som misshandlade
en gubbe och tände eld på huset. Den rättegången ska hålla till i Haparanda
under två dagar, så imorgon borde man få veta vad domen blir.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - Bf 2 Juli <3

Jag skulle vilja se rättegången men vet inte om man får och orkar nog inte åka till happis, för dom skitarna! Hoppas dom ett långt straff!!

2010-06-16 @ 10:15:06
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0