Mycket att göra

Jag har hört många som säger att studentveckan är en vecka då
man lever fattigt och stressigt. Jag själv har aldrig riktigt trott på det,
jag har alltid tänkt att det är lugnt eftersom man inte har några lektioner.
Men vet ni vad? Studentveckan är en väldigt stressig vecka har jag märkt.

Vi har haft fullt upp varje dag denna vecka, men det har varit roligt.
Nu är mamma här, och snart ska vi iväg och handla. Sedan blir det
att åka till bygdegården och förbereda. 12.30 ska jag vara på skolan
och måla studentflaket.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. du får ha en toppen studentvecvka:D

2010-06-10 @ 11:19:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0