Midsommarafton

Vid 10.30-tiden gick jag ut på altanen i hopp om att bli lite brun.
Jag har varit ute drygt 2,5 timmar och visst har jag fått lite färg
på armarna i alla fall. Mina naglar har också blivit målade så nu är
de lite blå/gröna.  :)

Nu hade jag tänkt svara på några kommentarer sedan är det
dags att fixa till sig inför denna dag. Om en timme ska vi vara
på den allmäna midsommarfesten. Jag hade tänkt köpa några
lotter och förhoppningsvis vinna något, hihi.  Under kvällen blir
det att grilla, spela kubb och boule, och ha det roligt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rebecca

glad midsommar ^^

2010-06-25 @ 16:20:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0