Måndag

Jag är ledig idag, men ändå var jag vaken kring 07-tiden. Det är grymt
mycket att göra idag, så bäst att sätta igång. Varför ska allting göras
på samma dag? Stressigt värre.

Jag ska snart ringa till Akelius och fråga var hyreskontraktet är.
Det har gått typ två veckor sedan de skulle skicka det.. Sedan måste vi
till Bjumis och lämna en massa lådor som jag har fyllt. Jag ska även göra
ett besök hos frisören för att visa hårklämmorna som jag har köpt.
Vid 12-tiden ska jag till skolan för att ha studentfotografering. Under efter-
middagen/kvällen ska klassen samlas och grilla, mys.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF 2 Juli♥

Studentfotograferingen är de för balen?

2010-06-07 @ 10:04:32
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0