Måndag

Jag hade planer på att ha en lugn söndagskväll, men jag kan säga att
så blev inte fallet. Det blev helt tvärtom - istället var jag riktigt effektiv
och fick ned en hel del saker i flyttkartonger samt i stora svarta säckar.
Nu ser det äntligen ut som att vi ska flytta, ingenting är kvar på väggarna,
bokhyllan gapar tomt och så vidare. På fredag går första flyttlasset och
jag längtar som en tok. Det ska bli så roligt! :)



Idag tog jag en sovmorgon till lite före 10-tiden, skönt. Nu ska jag snart
bänka mig framför tv:n och se Våra bästa år. Sedan måste vi till Bjumis
och lämna en massa lådor samt säckar med kläder. Efter det är det bara
att fortsätta packa ned en massa saker, hihi. Jag förstår inte hur mycket
saker vi har, det tar aldrig slut. Ett rum i Bjumis är snart fullt med lådor,
helt sjukt.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jaså jaha, den har jag aldrig druckit men den låter god!

2010-06-28 @ 10:56:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Härligt att det börjar närma sig!

2010-06-28 @ 12:04:00
URL: http://maliniform.wordpress.com
Postat av: cattiseriksson ♥

Ja jag mår som bäst när jag är bruun (:

2010-06-28 @ 12:32:16
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0