Måndag

Det är första dagen under sommarlovet som jag kliver upp så här tidigt,
men det gick ganska bra ändå. Visserligen la jag mig tidigt igårkväll
för att orka upp 06.00, och det gick som smort.

Om drygt 30 minuter ska vi iväg till Bjumis för att sedan åka vidare mot
Morjärv. Mercan ska få en hjulinställning och sedan ska vi göra ett besök
på GK:s. Behöver jag säga att jag längtar? Där kan man hitta en hel del,
och idag ska jag spana efter nya gardiner. Just nu har vi endast två par
gardiner (ett par i köksfönstret och ett par i allrummet) eftersom det bara
är en liten etta. Men om cirka två veckor flyttar vi till en trea, och då behöver
vi fler gardiner.  ;p Så idag ska jag försöka hitta ett par billiga gardiner,
och självklart hoppas jag att det finns några som har grönt i sig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0