Lunarstorm

Lunarstorm kommer att läggas ned under augustimånad. Jag har många
minnen ifrån den hemsidan, haha. Det var där som jag och älsklingen
började prata med varandra för fyra år sedan. Tänk vad fort tiden har
gått..  :)



Under dagen ska jag i alla fall logga in på Lunarstorm och kopiera några
dagboksinlägg. Det finns en del saker som jag vill komma ihåg och därför
ska jag kopiera mina dagboksinlägg därifrån. Någon bild lär jag säkert
också spara eftersom jag inte har de bilderna på datorn och den
externa hårddisken. Så idag ska Lunarstorm få ett sista besök av mig.  ;)
Det är dags att avsluta det jag en gång i tiden påbörjade.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: så härligt . :d JAG MED :D

2010-06-29 @ 10:35:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja den sidan bär en del minnen med sig :)

2010-06-29 @ 10:54:13
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0