Lördag



När jag klev upp idag klockan 10.00 trodde jag att det var söndag, haha.
Men jag kom på att det bara är lördag, och att vi har fullt upp denna dag.
Vi ska åka till Haparanda om någon timme för att shoppa litegrann.
Jag ska springa runt på ÖoB, Jysk och Skopunkten i alla fall. Sedan ska
vi titta på balen, det är alltid roligt att se.  :) Ska bli spännande att se ifall
någon har en likadan klänning som jag kommer att ha.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Hmm ja den lät liiiite för komplicerad för att jag skulle kunna måla upp en bild i huvudet, haha.

2010-06-05 @ 11:23:28
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0