Lördag

Igår var midsommarafton och det var en rolig dag. Vi satt ute och solade
någon timme innan vi gick på midsommarfesten som var vid Folkets hus.
När vi kom hem därifrån tog vi en fika innan vi spelade kubb och sånt roligt.
Grillad mat blev det till middag, yummie! :) Vid 21-tiden gjorde vi efterrätt -
chokladfondant. Jag var rädd att det skulle misslyckas och bara bli som
en muffins. Chokladfondant ska ju vara som en muffins utanpå, men när man
tar en bit från fondanten då ska det rinna ut choklad. Och vet ni vad?
Det lyckades!! :) Det var sjukt gott tillsammans med vaniljvisp och jordgubbar.
Sedan blev det att spela ännu mer kubb, och då gick det lite bättre för mig
än under eftermiddagen.



Idag då? Jag har nyss vaknat så nu ska jag äta frukost. Mini-baguette
med tomat på och till det en mugg cappuccino. Yummie.  Solen skiner ute,
så det blir förhoppningsvis att sola ett tag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Sv: Needu, städa och kanske iväg och handla! :D

2010-06-26 @ 13:08:59
URL: http://maliniform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0