Lördag

Det blev ändrade planer igårkväll, jag och älsklingen behövde inte vara
chaffis till kusinvitamin. Så istället snurrade vi runt här i Kalix och kikade
runt. Drängarna uppträdde så vi lyssnade på dem ifrån bilen. Samma sak
gjorde vi förra året när The Poodles uppträdde.  :)



Idag är det redan lördag, dagarna svischar förbi tycker jag. Mamma kommer
hit om drygt en timme, och då ska vi ner på området igen. Idag kommer
det säkert bli roligare för vi ska kika på veteranbilsutställningen och sedan
ska vi se när Dennis hoppar med cykeln. Hoppas det går bättre i år så han
inte får någon skada.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0