Kungliga bröllopet

Vid 11-tiden kom mamma på besök, och då gick vi ner på gatan för
att kika på marknaden. Sedan var vi in på Gallerian och efter det
tittade vi när Dennis och de andra gjorde trick med cykeln.



Just nu sitter jag och småkikar på Victoria och Daniels bröllop, haha.
Det är lite smått intressant, men det roligaste är att se alla fina klänningar.
Min balklänning skulle passa in där, hihi.  ;)

Nu ska vi åka iväg till Bjumis en stund, och sedan blir det nog en mysig
hemmakväll. Det passar bra eftersom regnet öser ner här utanför.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va de kul på marknaden?

2010-06-19 @ 17:36:14
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: japp =)

2010-06-19 @ 18:24:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0