Klassresan dag 1



I tisdags samlades min klass, BF1 och BF2 på skolan för att åka med
buss mot Skellefteå. Bussresan var seg även fast vi såg någon film
samt lyssnade på musik. Väl framme i Skellefteå fick vi lunch och
sedan var det bara att börja leka på Boda Borg.  ;) Vissa banor var
jättesvåra medans andra var lättare, men det var roligt i alla fall.
Vid 15-tiden åkte min klass, BF3, vidare mot Umeå.  :)

När vi hittade till hotellet var vi trötta, irriterade och hungriga,
för det var inte lätt att hitta dit. Vårt rum var minimalt, en liten cell
för en person. Vi bodde på Gamla fängelset (Länsfängelset) och då bor
man i cellerna, fast nu är de ju som hotellrum. Jag, Marie och Tess bodde
alltså i en cell som var tänkt för en person. Ni kan ju gissa om det var
trångt? Det rymdes tre sängar, mer än så rymdes inte, haha.  :)

Under kvällen gick vi till någon kinarestaurang för att äta och därifrån
gick vi vidare mot All star. Sedan var jag och Marie ner till hotellet
för att möta Tess, och efter det svansade vi runt på stan och utforskade
litegrann.  Det blev en hyffsat tidig natt, så vi fick ihop några timmars sömn.

(Bilder kommer i separat inlägg)

Kommentarer
Postat av: A.C

va kuL:D hehe..^^

klassresa brukar vara kul^^



ghodnatt:)

2010-06-04 @ 00:07:00
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vad roligt det låter! Förutom de knarkpåverkade då, förstår att du tycker det var läskigt.

2010-06-04 @ 08:51:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0