Kalix cruising

Vid 21.30-tiden började jag och älsklingen att snurra runt stan med bilen.
I början var det lite folk, men allt eftersom blev det mer och mer.
Tillslut var det ett ganska långt led med bilar, roligt.  :) Polisen höll
oss även sällskap och en bil fick böter, haha.



Efter att ha varit ute några timmar är vi nu hemma i lägenheten.
Vi har precis slagit igång The grudge 3 på dvd, så nu ska vi se den.
Jag vet att jag inte kommer orka se hela filmen, men en stund har jag
tänkt titta i alla fall. Men först ska jag svara på kommentarer, kika in
på Facebook och sedan ta bort sminket.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

den va inte så läskig som jag trodde, fast jag fatta inte så mycket heller, haha :)

2010-06-06 @ 02:07:43
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: A.C

godnatt på dig..



hoppas dagen har gått bra för din del^^

2010-06-06 @ 02:52:09
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0