Jobbigt



Jag trodde det skulle bli lättare att flyttpacka idag. Dels för att det var
mindre saker och dels för att vädret inte var på topp. Men vet ni vad?
Det var nästan mer svettigt nu än tidigare. Helt sjukt hur varmt det
var i lägenheten. Som mest visade termometern nästan +28 grader,
vid det laget höll jag på att smälta bort. Jobbigt!

Men nu är nästan hela lägenheten tömd. Imorgon ska skrivbordet,
tv-bänken, hyllan och några lådor plus säckar på släpet. Sedan är
det fredag och då åker vi med första flyttlasset till Umeå.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0