Hemma

Det var riktigt segt att sitta på Biltek och vänta att bilen skulle bli klar.
Efter två timmar var allting färdigt och vi kunde åka vidare mot GK:s.
Jag hittade ett par snygga gardiner till köket och de kostade därefter.
Så det blev inget gardinköp idag, tyvärr. Men jag tittade i Jotex-katalogen
och upptäckte att de hade superfina gardiner så det blir nog en beställning
inom en snar framtid. På GK:s köpte jag fyra pastellgröna sufflé-formar,
så nu kan jag göra chokladfondant.  :)



När vi kom från Morjärv var vi i Bjumis ett tag. Älsklingen städade bland
sina fiskesaker medan jag tittade på gardiner. Förut gnällde jag på mamma
att hon bara pratade om gardiner, och nu är jag själv där. Gjorde även
ett besök på däckfirman samt på Synoptik innan det bar av hemåt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag älskar det :D

2010-06-21 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0