Fyndat

Under dagen har jag flyttpackat några lådor, idag blev det att packa ner
alla vinterkläder, mössor, vantar och så vidare. Skönt att få ett förråd
som vi kan ha allt i istället för att ha allt i lägenheten.  :)



Var till Nyborg tidigare idag, lyckades fynda två soffor. På morgonen
såg vi en annons på Blocket om två soffor som skulle säljas, och vi
ringde direkt. Vi hade turen att få komma och kika på sofforna direkt,
så vi åkte iväg till Nyborg. Nu har vi köpt två Ektorp-soffor, det är
precis såna som jag velat ha.  :) Det är endast soffbord och en byrå
till sovrummet som fattas nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

ser fin ut!

2010-06-14 @ 16:23:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0