Fredag



Jag somnade som en stock igårkväll efter Kniven mot strupen.
Skönt att somna tidigt, det behövdes efter två långa nätter.
Sedan var jag tvungen att lägga mig tidigt så att jag inte skulle vara
helt död idag när jag vaknade före 07.00.

Vi är lediga från skolan fram till tisdag, lyxigt va? ;) Så idag har jag
och älsklingen planerat in att vi ska åka till Morjärv. Hans föräldrar
ska göra en hjulinställning (eller något liknande) och sedan ska vi gå
på GK:s och titta ifall vi hittar något. Jag ska även hämta ut ett paket
från Fritz Olsson, en studentpresent till mig, hihi. :) Sedan får vi se
ifall vi åker till Seskis, ska imorgon och se balen i Haparanda i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0