Fredag

Igårkväll förlorade jag rätt stort i kubb.. 6 - 1 blev resultatet, så älsklingen
vann ganska stort. ;p Vid 22-tiden åkte vi tillsammans med mamma till
kusinvitamin och hälsade på en stund. När vi åkte därifrån åkte vi runt
byn en stund men det var helt dött.

Hur kommer det sig att min statistik har ökat de senaste dagarna?
Kring balen och studenten hade jag kring 300 besökare per dag,
och igår hade jag 1 036 unika besökare. Helt sjukt! Det är ungefär tre år
sedan jag sist hade så många besökare.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

har någon länkat till dig kanske? :)

2010-06-25 @ 09:50:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Hoppar att du får en grym midsommar!!



KRAM

2010-06-25 @ 10:09:03
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0