Dagens

Dagens glädje: När jag fick veta att älsklingens syn var bra. :)
Dagens vill träffa: Carola.
Dagens helvete: -
Dagens bästa: Friterad banan med glass och sirap.  ;)
Dagens irritation: -
Dagens nervositet: Inför lägenhetsvisningen.
Dagens tråkigaste: Någon timme under eftermiddagen när vi var rastlösa.
Dagens längtan: Kniven mot strupen som visas 21.00.
Dagens "ångest": -
Dagens ser fram emot: Kniven mot strupen.
Dagens låt: Lena - Satellite.
Dagens vill ha: Mer pengar skulle sitta fint.
Dagens bra för plånboken: Pantade en massa flaskor.
Dagens for old time sake: -

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hejsan!



Jag kommer nu att blogga ifrån en ny bloggadress och dessutom har jag valt att inrikta bloggen på träning, kost och hälsa. Jag har som mål att gå ner i vikt samt klara att springa 10 km i september så det är några delar som ni läsare får följa i fortsättningen!



Min gamla blogg, nilma.se, kommer att finnas kvar och uppdateras då och då (högst en gång i veckan) men kommer att fungera som en dagboksblogg.



Hoppas du fortsätter att läsa bloggen! :D

2010-06-17 @ 20:59:18
URL: http://maliniform.wordpress.com
Postat av: Linda - ndaiL

jag jobbars om personlig asisstent :)

2010-06-17 @ 23:42:15
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Erica

Carola… <3

2010-06-18 @ 03:34:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0