Beställning



Jag och älsklingen var ner på stan och kikade på marknaden under dagen.
Det var sämre än förra året, det fanns i princip ingenting. Tråkigt.
Men vi fick ju komma ut en stund i alla fall plus att vi fick med oss en
vattenmelon hem.   :)

Middagen är i magen och jag har precis gjort två beställningar från nätet.
Det blev några tackkort och sedan beställde jag fler bilder från balen
eftersom det inte räckte åt allesammans. Hoppas att det räcker nu åt
allihopa, annars blir jag tokig.

Nu ska jag svara på kommentarer och sedan åker vi nog till Bjumis.
Under kvällen blir det att ta det lugnt här hemma, kanske går ner till
Gallerian och ser några band uppträda. Ska vara chaffis ikväll/inatt
i alla fall, så det är bäst att vi håller oss vakna.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad gott med vattenmelon!

2010-06-18 @ 19:23:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: haha jaha :D mysitg!

varför till synoptik? :)

2010-06-18 @ 20:05:51
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: cattiseriksson ♥

ja eller hur :O haha vad hände egentligen, vi pratade ju super mycket förut :D



åh vad roligt, grattis så mycket :D

2010-06-18 @ 20:24:58
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0