Lördag

Igårkväll var vi ut och utforskade området, och det var så fint!
Det var rätt varmt ute och klockan hade slagit över 22.00.
Sedan är det mycket mörkare här än uppe i norrbotten, haha.
Här är det kolsvart ute typ vid 23-tiden, medan det i norrbotten
är ljust dygnet runt under sommaren.

Imorse vaknade vi 09.00, helt lagomt. Jag har fått i mig frukost
och snart ska vi ner till tvättstugan. Vi har inga planer mer än
så för dagen. Men det känns bara skönt. Att vistas ute är då uteslutet
eftersom det regnar för fullt. Mysigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0