Kalix igen

Nu ska jag snabbt uppdatera mig på Gratisbio och Facebook,
sedan ska vi ta bilen och åka in mot Kalix - igen.
Denna gång ska vi få pengar för ett par möbler som vi har fått sålt.
Pengarna kommer lägligt, just nu behövs de verkligen.
Så om ett tag ska vi in till Kalix och möta upp killen så vi får
pengarna. Skönt att bli av med möblerna så de inte behöver vara
i Bjumis och ta upp plats.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jajag har ännu mer att göra egentligen men eftersom jag börjar jobba 14 så får jag ta lite imorgon också istället.

2010-07-27 @ 11:31:02
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Alltid gött med lite pengar!

2010-07-27 @ 11:41:15
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0