Vägar vidare

Idag har jag haft två normala lektioner - Webbdesign och Hälsopedagogik.
Resten av dagen har vi sprungit runt på en utbildnings- och yrkesmässa.
Jag blev grymt besviken på Beteendevetskap-rummet, vi fick bara
information om Systemvetarprogrammet. Varför? Det var inte ens någon
som skulle prata om det.. Men Behandlingsassistent och Socionom samt
Arbetsterapeut-rummen var roliga och intressanta.  :)



Har redan hunnit vara hemma över en timme, men maten är inte ännu
i magen. Just nu är maten i ugnen, men snart ska vi mumsa i oss.
Kan säga att det blir något riktigt smarrigt! Hade tänkt visa bild senare. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt att en del var intressant i alla fall =)

2010-01-28 @ 17:27:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0