Söndag

Redan söndagmorgon, och helgen är i princip över. Vart har den försvunnit?
Jag kan säga att jag har aldrig pluggat så här mycket under en och samma
helg. Men nu känns det som att jag måste plugga, för till veckan lär vi få
ännu mer uppgifter att göra. När det blir för mycket uppgifter då orkar man
inte ta tag i dem.. Så därför försöker jag göra bort alla läxor så fort man får
dem.  :)



Idag är det inte så mycket pluggande, utan mer renskrivande. Fast jag ska
försöka läsa till Hälsopedagogikprovet samt redovisningen. Men nu ska jag
ta det lugnt ett tag, svara på kommentarer, äta frukost och sånt där.


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vi bodde hos sambons pappa :)

2010-01-31 @ 09:29:50
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0