Söndag

Igårkväll ville inte bloggen fungera alls, tråkigt. Men jag klarade mig utan
eftersom Robinson visades på tv. Tyckte fel person åkte ut, Mats är ganska
bra faktiskt. Jimmy hade hellre fått åka ut, tål inte han för fem öre.
22.00 visades Beck - Money man, och den var jag tvungen att se.
Jag älskar Beck-filmerna, kan se om dem flera gånger.   :)



Idag är det redan söndag, vart har helgen försvunnit? Jag har inte hunnit
göra någonting känns det som. Mamma kommer hit idag så ska jag få
övningsköra. Sedan ska vi ha middagsbjudning, roligt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Jag älskar också Beck :) Gunvald är grym!

2010-01-19 @ 06:52:14
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0