Snart

Snart, snart, snart kommer älsklingen hem från Umeå. Ååh, vad jag
längtar efter honom. Helt sjukt! 20.00 ska bussen vara på busstationen,
så han borde vara här om en halvtimme i alla fall - om det inte är
några förseningar.  :)



Jag har spenderat kvällen i soffan framför Hälsopedagogik-boken
samt teoriboken. Har läst två kapitel i körkortsteoriboken ikväll,
så nu ska jag ta paus. Imorgon ska jag fortsätta läsa och plugga,
men för idag får det räcka. 21.00 är det Johan Falk, ett måste att se!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

ledig imorgon eller? :D



sv: heh just därför är det smidigt med matsedel..

2010-01-24 @ 21:30:07
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Hehe okej, ah han var där förra veckan så han börjar väl få det tror jag?

2010-01-24 @ 21:55:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0