Schema

Dagens schema är minst sagt bra. En enda lektion, hurra! :)

 

Morgonens lektion är Samhällskunskap A. Jag tror att vi ska fortsätta
jobba med några häften, just nu håller vi på med kartor och sånt.
Lite småtjorvigt men hoppas på hjälp idag. Efter den lektionen borde
jag sluta.. :) Läraren i Hälsopedagogik sa förra veckan att man får vara
hemma om man gjort instuderingsuppgifterna, och det har jag gjort.
Kanske borde höra med henne, men hoppas hon inte har ändrat sig.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

härligt schema!

2010-01-20 @ 08:56:35
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0