Schema

Onsdagens schema är antagligen det bästa på hela veckan. Visserligen är
det inga roliga lektioner, men det positiva är att det endast är två lektioner
för min del. Lite lektioner är alltid skönt att ha! :)

 

Okej, det är tre lektioner om man räknar med 5-10 minuters klassråd.
Morgonen kommer i alla fall börja med Samhällskunskap, hoppas det blir
något intressant ämne. Jag längtar inte till geografiområdet när vi ska
titta på kartan och så vidare. Andra lektionen, efter klassrådet,
är Hälsopedagogik. Någon ny kurs som man läser i trean, så få se vad den
handlar om. Vad jag hört av folk så är det en tråkig kurs, men som sagt -
vi får se.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

hm, tyckte hälsopedagogik lät lite spännande men det vet man ju aldrig ;P

2010-01-13 @ 10:56:38
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Absolut inte, det är inte helt fel :)

2010-01-13 @ 11:38:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0