Schema

Onsdagar gillar jag faktiskt, hihi. Slutar hyffsat tidigt i alla fall - 11.30,
så det är inte så jätte jobbigt.  ;b


Börjar morgonen med Samhällskunskap A, men första halvtimmen av lektionen
kommer jag sitta hos SYO:n. Hela klassen ska ha samtal med henne, och idag
under morgonen är det min tur. Sedan ska jag på Samhällslektionen och vad
vi ska göra där vet jag inte. Tror att vi ska få den sista uppgiften inom
geografi, del tre av tre. Men vi får väl se. Sedan är det Klassråd och då lär
vi prata om klassfesten. Sista lektionen för dagen är Hälsopedagogik, hoppas
att vi går igenom grejer till provet.

Här hemma ska jag plugga litegrann till Hälsopedagogik-provet som är imorgon.
Tror att det är imorgon i alla fall, haha. Vi satsar på det. Tv-kväll kommer det
att bli, en massa bra på tv ikväll. Vad sägs om Halv åtta hos mig, Robinson
och Andra avenyn? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Idag blir det jobb, dudå?

2010-01-27 @ 11:01:41
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Nej, halkan var det värsta jag var med om under min övningskörningsperiod. Men det var skönt och ha den gjord.

2010-01-27 @ 11:06:15
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0