Såld på hus

Shit, så här stressig kväll har jag aldrig haft tidigare tror jag.
Jag är van att plugga under eftermiddagen och vara ledig på
kvällen. Men idag har jag haft fullt upp från 08.00 - 20.00..
Det har varit stressigt och jobbigt, men nu hinner jag koppla
av en stund innan jag ska sova.



Har sett Mästarnas mästare en liten stund, och Haparandabon
håller sig kvar.  :) Just nu sitter jag och glor på Såld på hus,
tycker det är jättera faktiskt. Men det kanske är för att jag gillar
moderna och roliga hus? ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: evelina

hej, nice blogg !

vad har du för dig??



ska vi följa varandra via bloglovin??

kram??

2010-01-26 @ 22:21:20
URL: http://evalinas.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman - Gravid

ok, ska sova snart ja=)

2010-01-26 @ 22:30:55
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0