Övningskört

Idag har jag övningskört som en tok, riktigt roligt var det. Jag har tränat
på att backa i olika korsningar och runt gatuhörn. Sedan har jag även
tränat på parkering, både att parkera vanligt samt backa in. Känner mig
riktigt duktig nu, hehe.  :)



Mamma åkte hem för ett tag sedan, så jag har inte gjort speciellt mycket
efter det. Vi har tittat runt på nätet litegrann, och nu installerar jag skrivaren.
Hade tänkt få ut APU-uppgifterna från datorn innan skolan börjar på måndag,
så hoppas det finns nog med bläck.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0