Onsdag

Igår var det en mysig trettondagsafton, helt klart lyckad dag.
Under eftermiddagen visades Polisskolan 6 på tv, så vi satt bänkade i soffan.
Senare under kvällen åt vi varma mackor samt spelade ”Vem vill bli miljonär”,
mysigt. 21.00 var Paradiset på 4:an, och det var en självklarhet att se
den filmen. Ikväll ska Sprängaren visas och då kommer jag återigen sitta
bänkad framför tv:n. Colin Nutley har alltid bra filmer, och Sprängaren är
såå bra! :)



Imorse vaknade jag efter 08-tiden, men snoozade en stund.
Nu sitter jag här, frukosten är uppäten och älsklingen sover fortfarande.
Jag har inga planer för dagen, inga stora i alla fall. Det som står på listan är
att duscha samt övningsköra. Mer än så vet jag inte, hehe.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0