Onsdag

Igårkväll var en riktig soffdag, jag spenderade större delen av eftermiddagen
och kvällen i soffan. Först läste jag Körkortsteori, och sedan tittade jag på
Halv åtta hos mig samt Mästarnas mästare. Tomas Johansson (Brottare)
från Haparanda var med, så lite roligt var det att se.  :)



Idag blir det en kort skoldag, samma tider som förra året men en kurs är
utbytt. Annars är schemat för onsdagar likadant som i höstas. Enda dagen
jag slutar tiden denna termin. Förra året var det ganska tidigt varje dag. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är så bra!!

2010-01-13 @ 08:24:08
URL: http://fein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0