Middagsbjudning

Idag har det gått riktigt bra att övningsköra, jag är supernöjd med min
insats. Jag har till och med vågat parkera på Drugstore's parkering
när det var mycket bilar där.  :) Får hoppas att det går bra på
morgondagens körlektion.



Om några minuter kommer älsklingens föräldrar hit på middag, roligt.
Salladen och dukningen är klar, maten håller på och puttrar för fullt.
Vad sägs om älgkött, strips, bearnaisesås och sallad? ;) Till efterrätt
ska vi äta prinsesstårta och dricka kaffe, mumsigt värre.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hoppas det går bra imorgon!

middagen lät inte alls fel du :D

2010-01-17 @ 17:27:01
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: simone

Vad otroligt sött :D

2010-01-18 @ 14:45:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0