Middag

Skoldagen gick rätt bra trots de långa timmarna. Webbdesignen var väl
det roligaste, att pilla och trixa med hemsidor. Efter det hade vi en timme
ledigt och sedan var Svenska B, då läste vi i Selma Lagerlöfs bok.
Efter lunch hade vi Samhällskunskap A, jag hann då påbörja det andra
uppgiftshäftet. Det handlade om latitud och longitud, inte direkt favoriten
inom kartkunskap. Sista lektionen var Hälsopedagogik, då fick vi göra
två instuderingshäften. Det var inte speciellt svårt. Men hur ofta är det
svårt när Ulli gör frågorna? :)



Nu är jag hemma från skolan, och här är det fullt upp! Middagen är
snart klar och då blir det att äta hamburgare med skruvar (heter egentligen
strips bo..något). Sedan ska jag försöka komma igång med fördjupnings-
arbetet i kursen Människor i behov av stöd. Måste skriva lite frågor som
jag ska använda, och sedan är det bara att vänta tills den jag ska intervjua
svarar.

Nej, fullt upp som sagt. Svarar på kommentarerna senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0