Måndag

Om exakt en vecka börjar skolan igen. Vart har detta lov tagit vägen?
På ett sätt känns det som att jag varit ledig jättelänge, men samtidigt
känns det som att jag inte hunnit göra någonting.  Nu, sista veckan
av lovet, ska jag utnyttja till max. Ta det lugnt, fixa i ordning tills skolan
börjar och så vidare. Vill inte börja stressa första veckan i skolan precis..



Nu sitter jag och äter frukost, har vaknat för en stund sedan. Somnade före
23-tiden igår och vaknade efter 08-tiden, helt pigg. Jag tycker om att
vakna tidigt, man hinner göra så mycket mer under dagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Okej men det dyker säkert upp flera de närmaste dagarna :) Hoppas ni hittar något hihi

2010-01-04 @ 09:15:50
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: siri

sv; för mig kvittar det, båda är grymt bra :)

2010-01-04 @ 10:21:19
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0