Måndag

Gud vad härligt det var när älsklingen kom hem igår! :) <3 Så som jag
saknat honom över helgen, helt sjukt. Nu är han äntligen hemma och
det är så skönt.



Idag är det måndag, ny vecka - igen. Tiden springer iväg, jag börjar
få panik. Studenten närmar sig, samma sak gäller körkortet. Idag är
jag så nervös så jag vill spy, usch. ;/ Jag ska nämligen göra halkbanan
idag, och jag hatar när bilen sladdar och så vidare. Usch och fy!
Jag vill verkligen inte göra halkbanan.. Men man måste ju göra det,
så det finns inte så mycket att göra åt den saken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0