Måndag

Måndagmorgon igen. Jag hoppas på att denna vecka springer iväg,
då kommer jag ett steg närmare studenten men framför allt körkortet.
Apropå körkort, idag har jag körlektion. Hoppas det kommer gå bra,
men det tror jag.   :)



Denna måndag bjuder på lektioner framtill 15.10, samt en körlektion
under en del av morgonens Religionskunskap. När jag kommer hem på
eftermiddagen blir det att laga mat, och sedan ska jag skriva ut gamla
högskoleprov. Det är dags att börja träna inför Högskoleprovet snart,
för provdatumet är 10 april. Men idag tror jag att det blir att plugga lite
Hälsopedagogik istället.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0