Lördag

Igår var det en ganska seg dag, vi sov länge, och sedan tittade vi
för det mesta på tv. Air Bud, Professor Klump 2, Smekmånaden,
Ice Age 2 och Mr Beans semester var de filmer vi såg under gårddagen.
Vissa dagar behöver man lugna dagar, och igår var det verkligen lugnt.
Senare under kvällen var vi på en liten promenad, och efter det såg vi
Snålvatten & Jäkelskap.  ;)



Idag var jag nästan chockad när jag vaknade, det är inte ofta nu för tiden
som jag sover till 10.30. Men idag hände det.. – och skönt var det!
Sitter just nu och äter lite frukost, men resten av dagen är oplanerad.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Okej, bor du i umeå nu eller?

Jag har inte ens gått klart gymnasiet, bara 2½ år så jag ska göra klart det på distans när den här bebisen har kommit :)

2010-01-02 @ 11:31:26
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0