Lördag

Igår var jag inte den aktivaste på bloggen, men jag hade fullt upp.
Först skola till 15.10, sedan matlagning och hushållsbestyr. Sedan
blev det att läsa, se tv och så vidare. Föresten, vi såg en skräckfilm
igår, Paranormal Activity. Se den! Jag satt på helspänn nästan hela
tiden. Riktigt bra film.  :)



Om 15 minuter ungefär får vi besök, då kommer Dennis hit.
Kring 09-tiden ska vi åka mot Luleå, ska handla lite saker till akvariet
samt någon ny fisk. Men nu ska jag svara på kommentarer och
uppdatera mig litegrann.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Usch, kunde inte sova på 2-3 dagar när jag hade sett den. Sjukt äcklig! ;o

2010-01-16 @ 15:46:10
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0